بهتر است روی پای خود بمیری تا روی زانو‌هایت زندگی کنی.
دانلودهای برتر ماه

    iGap v1.1.4 دانلود آی گپ پیام رسان ایرانی اندروید و آیفون و ویندوز

    iGap پیام رسان ایرانی آی گپ برای اندروید و آیفون و ویندوز

    دانلود پیام رسان آی گپ با لینک مستقیم

    iGap آی گپ

    iGap آی پگ نام یکی از جدیدترین پیام رسان های ایرانی می باشد که برای سیستم عامل اندروید و .. طراحی شده است این پیام رسان ایرانی با سرعت بالای که دارد می تواند یکی از بهترین انتخابات شما باشد. به کمک این برنامه شما می توانید شبیه ترین نرم افزار به تلگرام را در گوشی خود داشته باشید و هرنوع فایلی با هر نوع فرمتی را که می خواهید ارسال کنید.این برنامه بسیار امن و قابل اعتماد است و شما می توانید از آن بهرمند شوید.شما می توانید این برنامه را از سایت دانلود پلاس دریافت کنید.

     

    برخی از ویژگی های آی گپ iGap :

    ✅ بسیار ساده و کاربر پسند

    ✅ بسیار سریع و قدرتمند

    ✅ امن و قابل اطمینان

    ✅ وجود نسخه های مختلف اندروید آیفون

    ✅ امکان ارسال پیام و فایل به هر فرمت

    ✅ دارای فضای ابری نامحدود

    اما چرا آی گپ iGap:

    ✅ تماس صوتی و تصویری رایگان:

    قدرت شما در داشتن یک تماس صوتی و تصویری کاملا رایگان و مطمئن با دیگران با استفاده از iGap خلاصه می شود و همچنین پول خود را ذخیره کنید! همانطور که iGap صدا و تصویری مبتنی بر P2P است.

    ✅ سریع:

    iGap سریع ترین برنامه پیام رسانی در بازار است، اتصال مردم را از طریق یک شبکه منحصر به فرد و توزیع شده از مراکز داده در سراسر جهان.

    ✅ همگام سازی:

    شما می توانید پیام های خود را از تمام دستگاه های خود در یک بار دسترسی پیدا کنید. شروع به تایپ کردن بر روی گوشی خود و پایان پیام از رایانه لوحی یا رایانه خود را. هرگز اطلاعات خود را از دست ندهید.

    ✅ نامحدود:

    شما می توانید رسانه ها و فایل ها را بدون محدودیت در نوع و اندازه خود ارسال کنید. تمام تاریخچه چت شما هیچ فضای دیسک بر روی دستگاه شما نیاز ندارد و به طور صحیح در ابر iGap ذخیره خواهد شد تا زمانی که به آن نیاز دارید.

    ✅ امن:

    ما ماموریت خود را برای ارائه بهترین امنیت همراه با سهولت استفاده از آن ساخته شده است. همه چیز در iGap، از جمله چت، گروه، رسانه، و غیره رمزگذاری شده با استفاده از ترکیبی از رمزگذاری AES متقارن 256 بیتی، رمزگذاری RSA 2048 بیتی است.

    ✅ قدرتمند:

    شما می توانید چت گروهی را برای حداکثر 5000 عضو، فیلم های بزرگ، اسناد هر نوع (. DOC، .MP3، .ZIP، و غیره) ایجاد کنید. این ابزار مناسب برای میزبانی جوامع آنلاین و هماهنگ سازی کار گروهی است

    ✅ ساده:

    در حالی که ارائه یک مجموعه بی نظیر از ویژگی های، ما مراقبت های زیادی را برای حفظ رابط کاربری تمیز. با طراحی مینیمالیستی، iGap نازک و آسان برای استفاده است.

    ✅ 100٪ رایگان و بدون تبلیغات:

    iGap رایگان است و همیشه رایگان است. ما قصد نداریم تبلیغات یا هزینه اشتراک را معرفی کنیم.

    تصاویر

    ویدئوی معرفی

    5/5 - (3 امتیاز)
    0 تا کنون ثبت شده است

    3 × دو =

    تمامی حقوق محتوا و قالب برای دانلود پلاس محفوظ است

    کپی هر نوع محتوا و عکس از دانلود پلاس فقط با درج لینک فعال به سایت مجاز است.

    Copyright ©1397 All Right Reserved

    پیوستن به کانال دانلود پلاس